Home & Garden

Şirket

Şirket
Kärcher Hakkında Kärcher, bugün de her zaman olduğu gibi yenilikçi çözümler üzerinde çalışmaktadır. Çünkü en başından beri, şirket her zaman yaratıcı ve yenilikçi düşünce ile anılmıştır. 2015 mali yılı veri ve rakamlar Kärcher 2015 yılında bir kez daha finansal hedefine ulaştı ve 2.22 milyar Euro'luk toplam satışıyla gelecek yıl için yeni hedeflerini belirledi. Geçen senenin aynı dönemine göre 12.87 milyon adet satışa ulaştı ve bu rakam Kärcher' in en büyük satış rakamı oldu. 2015 yılının sonunda toplam çalışan sayısı 60 ülkede 11,333' e ulaştı. Böylece bir önceki yıla göre 200 çalışan daha aramıza eklenmiş oldu. Kärcher'in 2015 yılındaki ana gündemi, bina bakım hizmetleri sunan firmalar için filo yönetim sistemleri ile dijitalleşme - dijital servis ürünleriydi. Ayrıca, şirketimiz son tüketici segmentinde dijitalleşme konusunda öncü bir rol üstlendi, örneğin; akıllı bir telefon kullanarak yönetilebilen su sayacı sergilendi. Kärcher, ürün inovasyonlarını geliştirmenin yanı sıra, geçtiğimiz yıl yeni ve daha önceden var olan kanallara, uzun dönemli büyüme sağlamak için önemli ölçüde yatırımlar yaptı. Aile şirketi olarak Kärcher' in dünya çapında yaklaşık 600 Kärcher Center konsept mağazaları mevcuttur. Kültürel sponsorluklar programının bir parçası olarak sosyal sorumluluk bir kez daha Kärcher' de yüksek önem taşıyan konu haline geldi. Aachen Katedrali dahil olmak üzere, UNESCO için Alman komisyonuyla iş birliği içinde olarak 2015 yılı boyunca şirketimiz tekrardan çok sayıda tarihi eserin restorasyonunda yer aldı. Global Nature Fund ile işbirliği yapılarak, yardıma muhtaç çocuklar yerleşkelerine teknik ve finanslar yardımlar dünya çapında genişletildi.